BYOK VS TONTON




BSYOK.BLOGSPOT.COM VS TONTON.COM

Antara dua pilihan ni, BSYOK lagi best daripada TONTON :) Sebabnyeee TONTON kena bayar kalau nak tengok episode yang lame. Tapi BSYOK tak pon ! Hahaha bukannye lokek tapi at least BSYOK tapayalaaa kena “register” bagai. Buat semak kepala otak jeee nak Sign Up bagai. Orang lain layan cerita ni semua dekat TONTON :) Tapi aku layan dekat BSYOK jeee. First, aku malas nak sign up. Second, aku bole tengok episod yang lepas beribu-ribu kali selagi mata aku boleh melihat ! So the conclusion is BSYOK lagi best daripada TONTON. To pendapat aku laaa tapi lain orang lain pendapat kan ? okay laaa gtg nak sambung layan Sebenarnya Saya Isteri Dia :) alaaa cerita yang tengah hangat too ! yang ade Izzue Islam yang comey-lotey too ! Hahaha
Thanks to owner BSYOK :) 

THANKS FOR READ :) ILOVEYOU

No comments:

Post a Comment