Just Be Myself :)



Holaa holi cikebum cikebum :)
Let me introduce myself first before I start my “bebelan” !
Perangai : kuat mengamok tak tentu pasal , kuat cemburu , annoying , gedik , loud spoken , gila , sporting , open minded and banyak lagi sebenarnye.
Hobi : marah orang , makan , tido , WeChat dengan my future *kenyit mata* , bergosip , cubit orang sampai berdarah *ade aku kesah ?* and so on.
Okay cukuplah setakat ni pasal diri aku. Nanti lame lame korang kenal lah aku ni sape by using this blog post. To pon kalau korang follow this haprak blog :) okay like usually orang akan tanye “why buat blog ?” and now aku jawab actually aku dah lame berkecimpung dalam Dunia Blogger ni. Tapi to laaah blog lame aku dah ditelan dek zaman. “Why ?” First, aku lupe passwordnye *dah tua , biase lettuw*. Second, blog to aku tataw lah dah jadi ape and kenape dye jadi macam to *like normally , tgan aku suke menggodeh*. And to lah salah dua sebabnye ! “why aku gune (kau aku) ?” ohh actually aku tak biase nak gunekan (saya awak) nie. Bukan sebab geli tapi tak biase *ganas orangnye*. Ganas ganas hati wa cepat cair bhai ! air mata cepat meleleh :( hahaha see now dah kantoi. Hari ni hari Rabu, right ? lagi 21 hari lagi nak bersemuka dengan Bulan Ramadhan. Tak sabarnye nak puasa and I hope this year aku dapat puasa penuh sebab nanti boleh dapat duit raya dekat my future ! hahaha mimpi jelah nak puasa penuh :P “awak to dah tua Cik Hazira oiii” alangkah bestnye kalau dapat repeat balek zaman kebudak-budakan dulu kan ? tapi hidup harus diteruskan :) PAST IS PAST but must remember save the sweet memories *garu kepala*. Soghi laaa Broken English ! Okay laaa setakat ni je yang mampu Zighaa taip. Hope korang happy and enjoy with this haprak blog ! Maaf kalau ade silap taip or terkasar bahasa :)
 I just wanna be myself and not to be faker. 

THANKS FOR READ :) ILOVEYOU

No comments:

Post a Comment