My Future ♡ Aminnn





Hollaaa dear , I’m back :) 
 
Aku besyukur sangat sangat sebab Allah temukan aku dengan Aryel , 
thank you God !
Bak kata gambar to dalam banyak banyak manusia dalam dunia ni , hati aku tetap pilih dia :) “Why ?” maybe sebab dah jodoh and maybe sebab dia selalu buat aku happy ! Actually aku tak suspect pon yang dia boleh curi password hati aku ni :3 entah macam mane Malaon ni muncul then siket siket hati aku terpaut dekat dia. Ilmu ape entah dia gune sampai tak tido malam aku dibuatnye *werrrkkk :P*. Orang tua selalu cakap “Mula mula KAWAN lame lame JATUH HATI” , now aku percaya bende ni betol and aku sokong 150% ! Lame jugak laaa aku kawan dengan dia dari Form4 akhir tahun rasenye *ingat ingat lupe* then this year terwujudnye Special Relationship between us. Sape tak happy kalau dah dapat someone special yang pandai jage hati kita nokkk oi. |080413| <- aku akan ingat tarikh ni sampai bila bila , Insyaallah :) tarikh kitorang couple and esoknye pulak tarikh birthday dia kali ke-20 ! dah tua daaa kau Buncettt. Kononnye couple to tanda hadiah aku untuk dia laaa kan ? so tapayah nak fiker banyak nak beli hadiah ape *pandaikan ?* , well aku memang pandai bab mengampu ni. Bagi aku laaa dalam banyak banyak lelaki yang penah aku kenal , dialah satu satunye lelaki yang sanggup and sabar dengan perangai aku. Mane taknyeee , aku ni lain daripada yang lain. Mengamok tak tentu pasal , tade angin tade rebut tetibe mengamok. Kadang kadang aku rase aku ni dah macam Gozilla then betukar jadi Hulk bile angin gila aku sampai *terok kan aku ?*. So yang jadi mangsanyeee Aryel laaa sape lagi , asal nak mengamok jeee call dia then mula lah jampi serapah ape entah aku meraban :3 macam mane dia bole tahan aku pon tataw lerrr ! Yang tak boleh blah time aku mengamok to dia boleh senyap and then cakap “sabar , jangan nak marah tak tentu pasal”. Then dia boleh buat tak kesah je , macam aku tengah bezikir dekat telinga dia. Sorry sayanggg sebab SELALU buat awak macam to. Janji tak buat lagi *janji yang tak bole pakai* !
 
 
 
Date ,
Kluang -> Melaka -> Kluang -> Melaka -> Kluang

Dalam satu hari kitorang boleh main ulang alik , macam dekat dekat jeee kitorang buat ! And sebab ni jugak laaa cinta aku dekat dia semakin kuat , nampak tak pengorbanan dia semata-mata nak date *jangan kembang kay Buncet* :P duit habes dekat Tol , minyak kereta and makan. Kitorang biase date hari Ahad sebab cuti umum , al-maklom lerrr baby kite ni bekerje *puihhh baby , kembang anak tekak* aku jeee ni hah menganggur. Mane taknyeee pemalas and dia pon tak bagi aku kerje sebab takot aku curang katenyeee :) elehhh dah sayang aku to cakap jelaaa , tapayah nak bagi banyak alasan ! Ahad pagi tak penah penah dia bangun awal pagi semata-mata nak date amek aku dekat Melaka , sampai mak dia pelik tengok anak manja kesayangan dia sorang ni. And finally mak dia tawu jugak anak dia pegi mane bile bangun awal pagi , yang tak boleh blah ingatkan mak dia nak marah ke ape rupenye kirim belikan belacan and cencalok. Haishhh Melaka kan ? aku tak pernah jumpa mak dia tapi disebabkan adelah satu hari to aku buat perangai , aku tekat dating Kluang ! “Naik ape ?” naik ape lagi , naik motor laaa dari Melaka -> Kluang , mauuu tak kematu bontot , 3 ke 4 jam bhaiii duduk atas motor to ! Tapeee to namenye tebus kesalahan :3 then aku pon jumpa laaa mak dia buat kali pertama , to pon lepas desakan dari kawan baik aku Azuwa. Kalau tak aku duduk jelaaa depan rumah dia macam peminta sedekah semata-mata tunggu dia balek kerje. Mak dia sporting gilashhh dengan aku and Azuwa , tapi to laaa aku yang over sebab takot sangat sampai nangis nangis :’( hadoiii buat segan jeee *macam budak kecik kan ?*. Then after that aku dah minta maaf bagai and janji tak buat lagi dia pon maafkan aku. Hmmm kalau aku jadi dia , aku takkan maafkan aku ! tapi to laaa aku jeee buta sebab tak nampak kebaikan dia. Day after day kitorang dah pon 2 bulan couple , tapi macam tak percaye sebab aku rase macam dah 2 tahun couple dengan dia ! Ni petanda betapa banyaknyeee kenangan aku dengan dia walaupun baru 2 bulan. Honestly aku cakap , kitorang tak pernah snap pic same same selama 2 bulan ni. 090613 first time snap pic dengan dia , sumpah malu tataw nape ! maybe aku ni tade hidung kot that’s why malu malu kambing. Okay laaa that’s all for today , mata aku dah kuyu lagipun ni pun aku curi curi update daripada dia. “Mane dia ?” dia dah berdengkur , al-maklom lerrr orang penat bekerja lain laaa aku ni tak tidur pon takpe.

TODAY , TOMORROW AND FOREVER , I WILL ALWAYS LOVE YOU
YOU’RE NOT MY FIRST BUT I HOPE YOU’LL BE MY LAST FOREVER

#soghi sayanggg terkutuk awak and tak tido awal :3 
   iloveyou , muuuaaahhh Assalamualaikum.

THANKS FOR READ :) ILOVEYOU

No comments:

Post a Comment